Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj sfsštampaj
 

Pošalji prijatelju

Izdvajamo

27. 06. 2017. Užice

Autor: Jelena Penezić Izvor: Radio Luna

Tablet uređaji zameniće papir?

Otvaraju se vrata potpunoj digitalizaciji, ističe predsednik užičke skupštine

Odbornici Skupštine grada Užica razmatraće na 15. sednici Predlog odluke o postupku izrade i dostave materijala za Gradsko veće i Skupštinu grada Užica u elektronskom obliku. Time se, prema rečima predsednika Skupštine grada Branislava Mitrovića, otvaraju vrata potpunoj digitalizaciji.

-         Prednost takve odluke je da u potpunosti digitalizujemo hod dokumenta od javnih preduzeća, javnih ustanova prema Gradskom veću, od Veća prema Skupštini, ističe Mitrović. Za tu jako kompleksnu odluku, kako kaže, postoji podrška svih odborničkih grupa.

-         To će dovesti do značajnih ušteda, efikasnosti, uniformisanosti akata, jasnih procedura, decidne odgovornosti i potpune dostupnosti usvojenih akata, dodaje predsednik užičke skupštine.

U obrazloženju predloga odluke, koji je kao skupštinski materijal dostavljen medijima u elektronskoj formi, navodi se da će elektronska obrada i dostava materijala dovesti do ušteda jer se godišnje za štampanje materijala za potrebe svih organa potroši oko 1, 5 miliona dinara budžetskih sredstava.

Isto toliko novca je opredeljeno iz gradskog budžeta za nabavku tablet uređaja koje će, za vreme trajanja mandata, dobiti odbornici, članovi i sekretar Gradskog veća, sekretar Skupšine grada i načelnici gradskih uprava, kako bi se odluka sprovodila. Korisnike tablet uređaja obučavaće služba koja je nadležna za poslove informatičko- komunikacionih tehnologija.

-         Mi ulazimo u jedan proces koji će biti sednica bez papira. I sednice Gradskog veća i sednice Skupštine grada biće bez papira, naglašava Mitrović.

Odluka predviđa i otvaranje službenih elektronskih adresa odbornika koje će, poput skupštinskog materijala i elektronskog registra važećih opštih akata, biti objavljene na zvaničnom sajtu grada.

-         Tako da će građani moći sa odbornicima da ostvare još bolju komunikaciju, ističe predsednik skupštine grada Branislav Mitrović koji je za 29. jun zakazao 15. sednicu.

Ukoliko užički odbornici usvoje odluku, elektronska dostava materijala počeće da se primenjuje najkasnije do 1. novembra ove godine.

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage