Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj sfsštampaj
 

Pošalji prijatelju

Užički kraj

22. 01. 2019.

Autor: Nela Tomić-Bogdanović Izvor: Radio Luna

Otvoren kol centar za informacije o zdravstvenom osiguranju (AUDIO)

Za sada rade dve linije. Jedna nudi opšte informacije o zdravstvenim uslugama, a druga informacije o lečenju u inostranstvu.

-       Na nivou republike formiran je Nacionalni kontakt centar sa osnovnim ciljem da osiguranicima omogući da se na jedan efikasan i lak način informišu o svim relevantnim činjenicama koje se tiču ostvarivanja prava iz obaveznog zdravstvenog osiguranja.Za sada su predviđene dve linije: na broju telefona 011 205 3683 građani će u direktnom kontaktu sa našim operaterima moći da dobiju sve relevantne informacije koje se tiču lečenja u inostranstvu, rekao je direktor filijale RFZO za Zlatiborski okrug Petar Todosijević.

Građanin pozivom saznaje na koji način podnosi zahtev za lečenje u inostranstvu, koja mu je dokumentacija neophodna, kakve su procedure i rokovi odlučivanja. Kada je zahtev već podnet, može saznati dokle se stiglo sa predmetom i u kojem se statusu nalazi.

-       Druga linija je na telefonskom broju 011 735 09 00 na kojoj će biti dostupne opšte informacije koje se odnose na vrste prava i usluge koje osiguranici mogu da ostvare. Tu su informacije o listama čekanja, polisama putnog osiguranja, karticama zdravstvenog osiguranja, naveo je Todosijević.

Pozivi se tarifiraju po ceni lokalnog poziva fiksne telefonije. Recimo, ukoliko osiguranik zove iz Užica ili Priboja, tarifira mu se kao da zove svog komšiju. Operateri su dostupni svakodnevno od 7.30 do 15.30 sati.

Todosijević je dodao da je kol centar u probnoj fazi i da su svi zaposleni u filijalama Zlatiborskog okruga i dalje na raspolaganju građanima za sva pitanja uživo.

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage