Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj sfsštampaj
 

Pošalji prijatelju

Užički kraj

28. 12. 2018.

Autor: Nela Tomić-Bogdanović Izvor: Radio Luna

Maksimović: Novi kružni tok sledeće godine

Na nedavnoj sednici Saveta za saobraćaj direktor JP Užice razvoj Nikola Maksimović predstavio je idejna rešenja za dva nova kružna toka u Užicu.

Prvi kružni tok bi trebalo da se izgradi kod Narodnog muzeja gde se ukrštaju ulice Nikole Pašića i glavna ulica, a drugi na raskrsnici ulica Omladinske i Obilićeve.

Da li je izvesno da tokovi počnu da se grade u 2019. godini, pitali smo Nikolu Maksimovića, direktora JP Užice razvoj.

-       U sledećoj godini je izvesnija gradnja kružnog toka kod muzeja, jer smo tu već počeli da radimo projektnu dokumentaciju i projekte za građevinsku dozvolu. Radimo kompletnu pripremu za brojanje saobraćaja, vezano za protok broja vozila. Takođe, radimo kompletnu analizu zbog saobraćaja koji se posle nastavlja na tu kružnu raskrsnicu prema zgradi Gradske kuće i dalje prema Rakijskoj pijaci. Dakle, u toku 2019. godine očekujemo da završimo projekte, krenemo u realizaciju, a što se tiče toka kod Direkcije, još su u toku detaljne analize svrsishodnosti, i zbog pešačkog prelaza, i saobraćaja na tom delu, objašnjava Maksimović.

On očekuje da će novi kružni tokovi znatno ubrzati saobraćaj.

-        Neće biti semaforske signalizacije, neće biti posebnog zadržavanja, protok samog saobraćaja će biti ubrzan kao što je to slučaj sa dva kružna toka na ulasku u grad, kaže Maksimović.  

Novi kružni tok kod muzeja radi se u sklopu Plana generalne regulacije centralnog dela Užica.

-       Već smo uradili projekat parcelacije, definisana je nova parcela za sam kružni tok, a nakon realizacije tog projekta, koji očekujemo sredinom januara, počinjemo sa izradom urbanističkog projekta, i razradu projektnog rešenja koje radi firma Set Šabac, rekla je Ruža Penezić, koordinator za urbanizam i razvoj.

Inače, javno preduzeće Užice razvoj u 2018. godini uradilo je veliki broj projekata. Kao veoma bitne ističu rekonstrukciju škole u Turici, izgradnju novog trotoara u Dimitrije Tucović ulici, zatim izgradnju novog sportsko-košarkaškog igrališta na plaži i rekonstrukciju škole u Sevojnu.

-        Trenutno je u toku priprema dokumentacije za Stari grad, kao i priprema dokumenata za rekonstrukciju putnih pravaca. Reč je o rekonstrukciji Banjičke i ulice Ive Andrića, a tu su i već pomenuti projekti za nove kružne tokove. Veoma nam je bitno da reagujemo na zahteve građana, da izlazimo na lice mesta i rešavamo probleme. Svaki pređeni kilometar gradskog i prigradskog prevoza, svaki kvadrat urađenog asfalta, kao i svaki projekat kojima su građani zadovoljni, ujedno predstavlja i naš uspeh i uspeh našeg preduzeća, zaključio je Nikola Maksimović.

Dragutin Drulović, saobraćajni inženjer za javni gradski prevoz u ovom preduzeću, rekao je da su ostvareni prihodi u ovoj godini veći za tri miliona u odnosu na 2017. godinu.

 -        Ukoliko se sistem javnog prevoza analizira iz ugla ostvarenog prihoda u 2018. godini može se konstatovati da postoji kontinuirani rast prihoda u poređenju sa onim iz 2017. godine, ako se to parcijalno gleda na mesečnom nivou. Ovaj podatak nam govori da broj putnika u sistemu konstantno raste. Osnovne razloge treba tražiti u dva faktora: prvi je tarifni sitem koji je izuzetno povoljan u Užicu. Cene karata od 50 dinara u zoni 1 i 30 dinara na relaciji od Aleksića mosta do bolnice su zaista niske. Ni jedan grad na teritoriji republike Srbije nema tako povoljne cene karata gradskog prevoza. Kao drugi faktor je tačnost i redovnost prevoznika kao osnovna karakteristika kvaliteta transportne usluge. Nadamo se da će i u 2019. godini trend rasta broja putnika i ostvarenog prihoda se nastaviti, rekao je Drulović.

Penezić kaže da je ova godina vrlo uspešna za Užice razvoj.

-         Firma je učestvujući na velikom broju konkursa iznedrila brojne projekte koji su u fazi realizacije. Od planske dokumentacije trenutno je u izradi Plan detaljne regulacije Jelovogorske i Plan detaljne regulacije Stari grad, realizacija Užice centralnog dela plan generalne regulacije i ulica Strahinjića Bana koju tek počinjemo. Ono što je jako značajno je i završetak Plana detaljne regulacije Slobodna zona Sevojno kojom ćemo omogućiti Valjaonici bakra da realizuje svoje kapacitete i ostvari dodatni prihod, zaključila je Penezić.

Komentari (1)

ostavi komentar
pet

28.12.

2018.

anonymous iz UE [neregistrovani] u 18:40

Kruzni tok

A zasto ne i ispred opstine?
Glupa raskrsnica kod 'bivseg' Andrije Djurovic takodje, je izvodljivo i vrlo lako implementirati kruzni tok...
Pa recimo, Terazije kod opet bivseg 'Balkana' . . .
Izgleda da su 'neki' negde putovali van zemlje zlatnog doba, boljitka i blagostanja, pa videli osim soping molova i kako se resava problem saobracajnih krkljanaca . . .
Pozz

Odgovori

Ostavi komentar

antiRobotImage