Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj sfsštampaj
 

Pošalji prijatelju

Užički kraj

17. 10. 2018.

Autor: N.T.B. Izvor: Radio Luna

Šansa za kreiranje i prodaju proizvoda

U Užicu je predstavljen projekat „dm inkubator” koji srpskim proizvođačima pruža mogućnost da razviju svoj proizvod i plasiraju ga na domaće tržište u prodavnicama ovog trgovinskog lanca.

Šefica odeljenja za međunarodnu saradnju Razvojne agencije Srbije Ana Žegarec rekla je da je veoma važno što DM ovim podržava razvoj proizvoda, a ne samo njegovu prodaju.

-dm će to upravo uraditi kroz ovaj konkurs tako što će pozvati srpske proizvođače, male i srednje preduzetnike koji nude proizvode za prehranu, negu lica i suplemente da se prijave i dobiju šansu da svoj proizvod koji je potpuno nov prilagode zahtevima DM drogerije. Oni će za to dobiti besplatnu podršku u treninzima, specijalizovanim uslugama koje se tiču marketinga i plasmana ovakvih proizvoda. I na kraju, oni najbolji proizvodi će dobiti šansu da se nađu na policama DM, rekla je Žegarec.

O najvažnijim uslovima za prijavljivanje na konkurs pričao je menadžer nabavke u Dm-u Radoje Krajišnik.

-Vrlo važna napomena je da ti proizvodi nisu do sada bili ni u jednom trgovinskom lancu kao ni u jednom horeka objektu. Takođe, uslov je da sadrže određeni procenat voća i povrća i lekovitog bilja. Bitno je da ti proizvodi budu iz segmenata prehrane, nege i lepote i dodataka prehrani, rekao je Krajišnik.

Direktor Regionalne razvojne agencije Slavko Lukić rekao je da bi ovu šansu trebalo da iskoriste oni koji već imaju razrađen proizvod, ali nisu do sada mogli da ga izbace na tržište.

-Pokazalo se da su kanali prodaje najveći problem, a ovaj projekat nudi ta rešenja. Ono što je takođe dobro je da u ovom slučaju privatni sektor podržava razvoj malih proizvođača i novih proizvoda, što je kod nas veoma retko. Obično se očekuje da država podržava privatne proizvođače, objasnio je Lukić.

Zainteresovani mogu da se prijave putem portala www.dm-inkubator.rs, a konkurs je otvoren do 30. novembra. Po završetku prijava, sledi provera i selekcija proizvoda koji će ući u uži izbor. Rezultati finalnog izbora biće poznati 1. maja sledeće godine. 

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage