Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj sfsštampaj
 

Pošalji prijatelju

Užički kraj

11. 10. 2018.

Autor: Nela Tomić-Bogdanović Izvor: Radio Luna

Otvoren Lidl u Užicu (AUDIO)

Trgovinski lanac Lidl jutros je u Krčagovu u Užicu na 1424 kvadrata otvorio svoju prodavnicu (jednu od 16 koliko je otvoreno u Srbiji). Najavljene niske cene namirnica privukle su mnoge građane koji su pre otvaranja zauzeli pozicije u redu čekajući da napune korpe jeftinim artiklima.

Tri godine najavljivano otvaranje Lidla nateralo je mnoge građane da ovog jutra naviju sat ranije kako bi stali u red i prvi videli (a i kupili) šta to ova prodavnica nudi. Savremeni koncept diskonta kakav se može videti u evropskim, ali i u našim gradovima objedinjuje pekaru, rafove sa namirnicama, posebne odeljke sa voćem i povrćem. Takođe, mogu se pronaći i proizvodi za kuću-posuđe, tekstil, kućni aparati.  Kupce su obradovale akcije koje se odnose na cene čokolada, banana, sveže piletine. Tako se kilogram banana može kupiti za nepunih 60 dinara, dok je za kilogram piletine potrebno izdvojiti 119 dinara. Razgovarali smo sa nekoliko građana koji su nam rekli šta očekuju od ove radnje i kako ponuda izgleda na prvi pogled.

- U inostranstvu sam bila u Lidl prodavnici i bila sam zadovoljna njihovom uslugom, prema tome nadam se da će to biti i ovde u Užicu. Nadam se da će cene biti povoljne za sve kategorije stanovništva. Posebno očekujem akcije koje se promovišu za prehrambene proizvode i kućanske stvari, rekla nam je Božana Milovanović koja je zauzela jedno od prvih mesta u redu.

Da će otvaranje Lidla u Užicu najviše dobra doneti potrošačima nada se i gradonačelnik Užica Tihomir Petković koji je presecanjem vrpce tačno u osam sati ozvaničio početak rada.

-Dobro je za potrošače u našem gradu da dolazi jedan moderan trgovinski lanac sa odličnim odnosom kvaliteta i cena. To je izazov za konkurenciju, verujemo da će i oni morati da poboljšaju kvalitet i snize cene. U svakom slučaju najveći dobitnici smo mi užički potrošači, bio je jasan Petković.

Predstavnik kompanije Slobodan Lukić rekao je da Lidl ima dugoročne planove za tržište u Srbiji. Od 1500 artikala njih 350 je domaće proizvodnje. Prema Lukićevim rečima asortiman je kreiran tako da se dobije najbolji mogući odnos cene i kvaliteta.

U ovom trenutku radimo sa 50 domaćih dobavljača sa tendencijom daljeg rasta. Ono što je zanimljivo je da imamo i jednog užičkog dobavljača kafe koja je na našim rafovima, prodaje se po jedinstvenom Lidl brendu koji je razvijan oko godinu dana. Želim da istaknem da smo ponosni na našeg dobavljača što je uspeo da ispuni standarde kvaliteta na kojima kompanija Lidl takođe insistira, rekao je Lukić.

I dok su predstavnici kompanije i Grada Užica razgovarali sa novinarima građani su već mogli da vide kakva je ponuda i da li su cene zaista tako niske kako se pričalo prethodnih dana. Razgovarali smo sa Radmilom koja je želela da obraduje unuku Sofiju i unuka Stefana slatkišima.

-Na prvi pogled utisci su odlični. Ja sam za sada uzela čokolade od sto grama po 49 dinara, oblande 49,99, kafu od 200 grama koja košta 119 dinara. Sad idem dalje u obilazak, želim sretan početak svima, prvenstveno radnicima, poručila je Radmila Starčević.

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage