Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj sfsštampaj
 

Pošalji prijatelju

DigitalizacijaiEuprava

28. 01. 2019.

Autor: Radio Luna Izvor: Beta

Koje javne procedure nas najviše muče?

Na sajtu www.stanasnajvisemuci.rs možemo da ukažemo koje bi to usluge vezane za javnu upravu mogle da se unaprede. Procedure oko dečjeg dodatka, promene prebivališta, produženje vozačke dozvole? Anketa je otvorena do 10. februara.

Dobijanje novih dokumenata i administrativne procedure oduzimaju nam puno vremena i živaca. Odlasci od šaltera do šaltera, čekanje u redu, nejasna i komplikovana objašnjenja, neljubazni službenici... Koje od navedenih procedura nama, građanima, zadaju najviše glavobolje? Za koje bismo najviše želeli da se pojednostave?

Na sajtu www.stanasnajvisemuci.rs možemo da učestvujemo u anketi i ukažemo koje usluge bi trebalo da budu unapređene. Među ponuđenim su usluge vezane za dečji dodatak, promenu prebivališta, produženje vozačke dozvole.

Za dve, prema mišljenju građana, najproblematičnije usluge biće organizovani treninzi za službenike koji o njima odlučuju. Rezultati ankete će pomoći da se razviju programi obuka koji će biti usmereni kako na unapređenje same usluge, tako i na unapređenje kapaciteta službenika koji te usluge pružaju.

-Građani Srbije neretko su nezadovoljni uslugama javne uprave, pri čemu često odnosom službenika prema njima, ali prepoznaju napore vlade usmerene na pojednostavljenje administrativnih procedura, rekla je v.d pomoćnika direktora Nacionalne akademije za javnu upravu (NAJU) Snežana Antonijević.

Ona je podsetila da je proces reforme javne uprave započeo pre desetak godina i da su ostvareni veliki pomaci u njenom funkcionisanju.

Kako je dodala, istraživanja pokazuju da su građani u velikoj meri zadovoljni i da pozitivno opažaju napore vlade u smislu pojednostavljivanja administrativnih procedura, digitalizacije, uspostavljanja i razvoja elektronske uprave.

-Ipak smo svesni da su građani neretko nezadovoljni uslugama javne uprave, a nezadovoljstvo se dobrim delom odnosi na ponašanje i odnos službenika prema njima, istakla je ona.

Zato su upravo službenici u fokusu Nacionalne akademije za javnu upravu kao novoosnovane centralne institucije sistema stručnog usavršavanja.

Kroz obuke Akademije, koja je počela da radi u januaru 2018, prošlo je oko 4.000 polaznika.

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage