Naslovna  |  Srbija  |  Lidlov konkurs u martu za zapošljavanje više od 1.000 prodavaca u Srbiji
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj sfsštampaj
 

Pošalji prijatelju

Srbija

15. 02. 2018.

Autor: Radio Luna Izvor: Beta

Lidlov konkurs u martu za zapošljavanje više od 1.000 prodavaca u Srbiji

U toku su pripreme u svim segmentima poslovanja, a deo toga je i zapošljavanje novih radnika

Kompanija Lidl je najavila da će u martu objaviti konkurs za zapošljavanje više od 1.000 prodavaca. Oni bi radili u više prodavnica koje Lidl otvara u nekoliko gradova u Srbiji, pa i u Užicu, na prostoru bivše kasarne u Krčagovu.
-                Otvaranjem prodavnica Lidla, tržište Srbije će dobiti prvi savremeni diskontni lanac. U toku su temeljne pripreme u svim segmentima poslovanja, a deo toga je i zapošljavanje novih radnika, kazala je agenciji Beta rukovodilac korporativnih komunikacija Lidla u Srbiji Martina Petrović.
-              Najmasovniji talas zapošljavanja očekuje nas u martu, kada ćemo otvoriti konkurs za prodavce u maloprodaji u velikom broju gradova širom zemlje. Na tom konkursu zaposlićemo više od 1.000 ljudi, kazala je Petrović navodeći da se očekuju motivisani kandidati koji dele vrednosti kompanije: efikasnost, dinamičnost, srdačnost, sigurnost i pravednost.

-            Ove vrednosti karakterišu i naš proces selekcije – jednostavan je, efikasan i transparentan, dajemo povratnu informaciju i nudimo dobru radnu atmosferu u stabilnoj internacionalnoj kompaniji, kazala je Petrović i dodala da se zainteresovani za posao u Lidlu mogu prijaviti za sva otvorena radna mesta putem karijernog sajta kompanije.

Lidl nudi konkurentne radne uslove i jedinstven pristup zaposlenima, u pogledu obuke, benefita i okruženja, istakla je Martinović i podsetila da Lidl posluje na više od 30 tržišta.
Više od 400 ljudi je Lidl do sada zaposlio u Srbiji, uglavnom na korporativnim funkcijama, a u kompaniji ima i IT stručnjaka, marketing eksperata, nabavljača, računovođa.

Rukovodilac korporativnih komunikacija Lidla u Srbiji Martina Petrović je istakla da je namera Lidla da kupcima u Srbiji ponudi najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu je taj trgovinski lanac, kako je navela,  prepoznat u svetu.

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage